(Mask)-Rosbarnet i mig!

Välkommen att läsa om mig, och om det liv jag levde som liten.
Ett litet barn i en värld där vuxna var stora människor som svek och där förtroende och tillit inte var något som överhuvudtaget existerade.

Att jag väljer att blogga om det som hänt i min barndom är för att jag vet att detta fortfarande pågår, och ju fler som berättar sin egen historia ju mer uppmärksammade blir omgivningen på hur barn har det när de blir omhändertagna av samhället.

Bilden i headern är det första fotot jag överhuvudtaget har på mig, det fick jag när min mormor gick bort för ca 10 år sedan. När hon gick bort var jag drygt 30år och jag hade innan det  inte en enda bild på mig själv som liten.

Skulle väl tro att jag på den bilden är ca1½ år och jag tror att det stämmer ganska bra i tiden med det jag ska berätta om i denna blogg. 

I mitt nästa inlägg ska jag berätta om hur allt började, året är 1967.
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0